Today Designers brengt jouw merk of product tot leven met originele ideeën voor merkidentiteit, websites en interactieve concepten.

Festival rondom de waarde van afval

studio fotografie

.
WBTM-Day is een open festival waarbij de thema’s recycling & design centraal staan. Op vrijdag 20 april vond de tweede editie van We Beat The Mountain in het Griftpark van Utrecht plaats. In nauwe samenwerking met BNR Nieuwsradio. Today Designers koppelt zijn naam hier graag aan en helpt WBTM met alle visuele uitingen rondom dit festival. De beeldtaal en illustraties bestaan volledig uit karton en afval.

Wat hebben wij gedaan?
Identiteit, print design, campagne, fotografie en art-direction animatie.

Beeldtaal van afval en karton

vormgeving poster

Impressie van WBTM-day 

festival Utrecht

T-shirt design

T-shirt designs
We Beat The Mountain lanceert het eerste kledingmerk met als doel om de wereldwijde afvalberg te verslaan. De eerste serie van de kledinglijn bestaat uit spijkerbroeken en t-shirts waarop zogenoemde ‘trash-facts’ zijn afgedrukt. Deze korte feiten over afval dragen bij aan het bewustzijn over de manier waarop we wereldwijd omgaan met het produceren en verwerken van afval. Het materiaal waarmee de kleding is gemaakt zou normaal gesproken op de afvalberg zijn beland. Voor het festival ontwierp Today Designers speciaal twee T-shirts.

Online resultaten

Binnen een jaar meer dan 55.000 fans. Een aantal dat nog steeds snel groeit. Levende discussies op de We Beat The Mountain page. Verdriedubbeling van de bezoekersaantallen op www.webeatthemountain.com. Een hoop waardevolle feedback rondom productontwerpen, campagnes & acties.

Wanna talk trash?

Bekijk hier de korte teaser en animatie van WBTM. Mede mogelijk gemaakt door: Otto Heinen, Kevin Megens en Alex Debicki.